خدمات پس از فروش مجموعه پیروزان صنعت

واحد خدمات پس از فروش واحد خدمات پس از فروش با در اختیار داشتن مهندسین و متخصصین و تکنسین های مجرب و با استفاده از روش های نوین عهده دار برنامه ریزی، نصب ، تعمیرات و نگهداری ، آموزش و کالیبراسیون و آموزش تجهیزات می باشد اهم زیرمجموعه های این واحد به شرح ذیل می باشد.

سرویس و نگهداری

طبق دستورالعمل های نگهداری برای هر دستگاه فرمPM صادر شده و به صورت ماهیانه یا سالی چند نوبت به محل مراجعه و کلیه کارهای سرویس و نگهداری انجام می شود که این امر در زمان گارانتی بدون هزینه و پس از آن با انعقاد قراردادPM ادامه می یابد. برای مشتریان عمده و سازمان های بزرگ با توجه به تعداد تجهیزات مستقر در تعمیرگاه ، مراجعات پرسنل PM به صورت ماهیانه خواهد بود. برخی قراردادهای سرویس و نگهداری اجرا شده یا در دست اجرا:

  • سرویس و نگهداری تجهیزات تعمیرگاه مرکزی مزدا یدک
  • سرویس و نگهداری تجهیزات تعمیرگاه مرکزی مدیا موتور
  • سرویس و نگهداری تجهیزات نگین خودرو
  • سرویس و نگهداری تجهیزات برخی نمایندگی های ایران خودرو
  • سرویس و نگهداری تجهیزات تعمیرگاه مرکزی ایرتویا
  • سرویس و نگهداری تجهیزات برخی نمایندگی های سایپا
  • سرویس و نگهداری برخی نمایندگی های کیا موتورز
  • ارائه خدمات متفرقه به بیش از 1000 نمایندگی شرکت های خوروساز
  • سرویس تجهیزات از شرکت پارس خودرو

تعمیرات

قسمت تعمیرات شرکت با درخواست تلفنی و یا کتبی مشتری نسبت به تعمیر دستگاه در حداقل زمان ممکن در محل سایت مشتری یا دفتر تعمیرات اقدام می نماید. در مورد تجهیزاتی که نیاز به کالیبراسیون دارند پس از تعمیر و کالیبره کردن دستگاه با ابزار مخصوص گواهینامه کالیبراسیون صادر و تحویل مشتری می گردد.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی تجهیزات با مراجعه حضوری به سایت مشتری جهت ارائه نقشه های فونداسیون و آماده سازی محل نصب شروع و سپس مراحل نصب و راه اندازی به طور کامل توسط کارشناسان و تکنسین های این واحد انجام می شود.

آموزش

پس از نصب کامل دستگاه کلیه کارهای اپراتوری دستگاه و همچنین نحوه نگهداری وPM دستگاه به صورت عملی وبه طور کامل در محل تعمیرگاه مشتری آموزش داده می شود و در صورت درخواست مشتری گواهینامه آموزشی نیز صادر و تسلیم مشتری می گردد. آموزش بنا به درخواست مشتری می تواند به دفعات تکرار گردد. (مرتبه اول بدون هزینه انجام می شود.)

پروژه های خاص

جهت سازمان ها و مراکزی که مایل به تجهیز کامل تعمیرگاه به صورت مدون و نصب دستگاه های پیشرفته و حجیم نظیر تست ترمز ،دینامومتر ، کارواش و … می باشند. تجهیز تعمیرگاه در قالب پروژه تعریف شده و کلیه خدمات مشاوره ای انتخاب ، فونداسیون ونصب از طریق سرپرست پروژه که از کارشناسان واحد فنی مهندسی می باشند،برنامه ریزی و اجرا می گردد.

تأمین قطعات

کلیه قطعات یدکی تجهیزات طبق موارد پر مصرف و کم مصرف و سایشی در انبار قطعات یدکی واقع در ساختمان خدمات شرکت موجود می باشد. (تا بتوان در زمان تعمیرات مورد استفاده قرار داد در مواقع موجود نبودن قطعه در انبار ،سریعاً از شرکت اروپایی درخواست تا به صورت هوایی با پست DHL در کمترین زمان ممکن به دست مشتری برسد.)

آرشیو فنی

کلیه تجهیزات دارای کاتالوگ انگلیسی و ترجمه فارسی و برگه های PM (تعمیرات و نگهداری ) می باشد، که در زمان نصب و راه اندازی در اختیار اپراتور قرار می گیرد. ارائه خدمات مناسب و بهینه کردن آن اعتقاد ما و رضایت مشتریان محترم و اعتماد آنها افتخار مدیریت خدمات پس از فروش می باشد.

آزمایشگاه کالیبراسیون

آزمایشگاه شرکت دارای گواهی تأیید صلاحیت بر اساس استاندارد ISO 17025 به شماره NACI/Lab/542 از نظام تأیید صلاحیت و سازمان استاندارد ملی می باشد و کلیه دستگاه های رنج کاری شرکت از قبیل آنالایزرها، تست دود ، میزان فرمان ، بالانس چرخ و شارژگاز کولر و… در آزمایشگاه و توسط کارشناسان مجرب و با استفاده از دستگاه های مرجع ساخت اروپا تنظیم ، تست و کالیبره می گردند و به طور متوسط سالیانه بیش از 2000 دستگاه و تجهیز مورد تست قرار گرفته و پس از تأیید گواهی کالیبراسیون و برچسب صادر می گردد. این واحد مجهز به نرم افزار مخصوص خدمات پس از فروش می باشد که اطلاعات کاملی از مشتریان ، دستگاه ها ، دفعات تعمیر ، لیست عیوب ، گارانتی گزارشات و… را دراختیار مجموعه قرار می دهد و هر فعالیت خدماتی از کانال نرم افزار انجام وبه ثبت می رسد. لازم به ذکر است شرکت جهت کلیه تجهیزات ، به مدت یکسال خدمات گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارئه می دهد.