مقالات

دستگاه شارژ گاز کولر خودرو چیست و چه اجزایی دارد؟

دستگاه شارژ گاز کولر خودرو چیست؟

دستگاه شارژ گاز کولر خودرو یا به اصطلاح AC Recharge Machine یک دستگاه الکترونیکی است که برای شارژ مجدد سیستم خنک کننده هوا در خودرو استفاده می‌شود. دستگاه شارژ گاز کولر خودرو با تنوع بالایی تولید می‌شود و هرچه اجزای آن کامل‌تر باشد، می‌تواند باعث افزایش کیفیت کولر خودرو شود. از آنجایی که کولر خودرو به عنوان مهم‌ترین اجزای آن در فصل تابستان شناخته می‌شود باید دارای گاز کافی باشد. اگر گاز کولر تمام شود باید از دستگاه شارژ گاز کولر برای افزایش گاز آن استفاده کرد. شارژ گاز کولر توسط متخصصان با استفاده از دستگاه‌های شارژ انجام‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر درباره اجزای تشکیل دهنده دستگاه شارژ گاز کولر خودرو این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چرا باید کولر خودرو را شارژ کنیم؟

کولر خودرو باید با استفاده از شارژ گاز خود یک هوای خنک را به وجود آورد. اگر گاز موجود در سیستم کولر خودرو کاهش پیدا کند کیفیت هوای خنک نیز کاهش پیدا می‌کند. شما در این حالت باید کولر خودرو را شارژ کنید و گاز آن باید از یک کیفیت بالا برخوردار باشد. در صورتی که یک مجموعه معتبر را برای شارژ دستگاه کولر خود انتخاب کنید تاثیر زیادی در کیفیت هوای خنک کولر خواهد داشت. در مجموعه‌های معتبر از یک دستگاه شارژ گاز کولر مرغوب استفاده می‌شود که کیفیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید  معرفی انواع لاستیک درار و نحوه استفاده از آن

شارژ گاز کولر

یک دستگاه شارژ گاز کولر خوب چیست؟

امروز از دستگاه‌های مختلف برای شارژ گاز کولر خودرو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با دقت بالای خود باعث کاهش اشتباهات انسانی برای افزایش گاز کولر می‌شوند. دستگاه‌های تمام اتوماتیک شارژ گاز کولر به عنوان بهترین دستگاه‌ها در این زمینه شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها قادرند هوا را از سیستم کولر خودرو خارج و گاز جدید را به همراه روغن وارد کمپرسور کولر خودرو کنند.

در بازار برندها و مدل‌های متنوعی از این دستگاه‌ها وجود دارد.دستگاه‌های دستی شامل یک بدنه ، 1 عدد کپسول و 2 عدد گیج فشار و یک پمپ وکیوم هستند. انجام شارژ گاز کولر با این دستگاه هیچ بهبودی در روند سیستم کولرخودرو ندارد باعث هدر رفت پول و سرمایه می‌شود. امروز کمتر از دستگاه‌های دستی استفاده می‌شود و در اکثر مجموعه‌های خدماتی از دستگاه‌های اتوماتیک برای شارژ گاز کولر استفاده میکنند.

قیمت دستگاه شارژ گاز کولر تمام اتوماتیک

fi هنگام خرید دستگاه شارژ گاز کولر تمام اتوماتیک باید به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع دستگاه : دستگاه های شارژ گاز کولر در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شوند. دستگاه های تمام اتوماتیک از دقت بالاتری برخوردار هستند و کار با آنها آسان تر است.
  • قابلیت شارژ گاز : دستگاه شارژ گاز کولر باید قابلیت شارژ گاز کولر مورد استفاده در خودرو شما را داشته باشد. در حال حاضر، اکثر خودروهای سواری از گاز کولر R134a استفاده می کنند.
  • ویژگی های ایمنی : دستگاه شارژ گاز کولر باید دارای ویژگی های ایمنی متعددی باشد که از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند.
  • برند و قیمت : دستگاه های شارژ گاز کولر تمام اتوماتیک از کیفیت و دقت بالایی برخوردار هستند و قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک دارند.
بیشتر بخوانید  علائم زیاد بودن گاز کولر خودرو

قیمت دستگاه شارژ گاز کولر تمام اتوماتیک

اجزای یک دستگاه استاندار شارژ گاز کولر

یک دستگاه استاندارد شارژ گاز کولر باید دارای کمپرسور، پمپ وکیوم، فیلتر خشک، اواپراتور با ظرفیت برودت مناسب، گیج های فشار، شیلنگ‌ها و اتصالات استاندارد و شیرهای قطع و وصل جریان گاز باشد. در این حالت عملیات شارژ گاز کولر استاندارد انجام می‌شود. هر یک از این اجزا در دستگاه استاندارد شارژ گاز کولر وظایف مختلفی را بر عهده دارند. هر کدام از این اجزا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در نهایت بتوانند شارژ گاز را به درستی انجام دهند.

اگرچه برندهای گوناگونی در بازار وجود دارد اما همه آنها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای شارژ گاز باشند. مجموعه‌های معتبر در کشور از بهترین دستگاه‌ها برای شارژ گاز کولر استفاده می‌کنند. اجزای مختلف این دستگاه‌ها با کیفیت بسیار بالا در آنها قرار گرفته‌اند و طول عمر بالایی دارند.

” برای اطلاع از قیمت تجهیزات تعمیرگاهی وارد شوید “

مدل‌های جدید دستگاه شارژ گاز کولر

مدل‌های جدیدتر دستگاه‌های شارژ گاز کولر با آپشن‌هایی مانند پایگاه داده، پرینتر، صفحه کلید، نمایشگر و کمربند حرارتی تولید می‌شود‌. این دستگاه‌ها قابلیت‌های زیادی دارند و به همین دلیل برای بهبود وضعیت کیفیت سیستم خنک کننده خودرو مناسب هستند.

شارژ گاز کولر

بهترین دستگاه شارژ گاز کولر خودروی سواری و سنگین

دستگاه‌های شارژ گاز کولر خودرو سواری و سنگین از اجزای مختلف تشکیل می‌شوند. این دستگاه‌ها شامل یک مخزن گاز کوچک ۶ تا ۸ کیلویی هستند. در آن ها یک پمپ وکیوم قرار گرفته و عملیات شارژ با استفاده از آن انجام می‌شود. بهترین دستگاه برای شارژ گاز کولر خودروهای سواری و سنگین باید با استانداردهای بین المللی تولید شده باشد.

بیشتر بخوانید  جک سوسماری چیست؟

قیمت دستگاه شارژ گاز کولر ماشین ایتالیایی

قیمت دستگاه شارژ گاز کولر ایتالیایی بسته به نوع، برند و قابلیت های دستگاه متفاوت است. به طور کلی، دستگاه های شارژ گاز کولر ایتالیایی از قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های ساخت سایر کشورها برخوردار هستند.

از بهترین مدل های دستگاه شارژ گاز کولر ساخت ایتالیا می توان به محصول ” دستگاه شارژ گاز کولر air solutions ایتالیا ” اشاره کرد. شما می توانید برای خرید این محصول با بهترین قیمت با کارشناسان مجموعه پیروزان صنعت در تماس باشید.

دستگاه شارژ گاز کولر ماشین ایتالیایی

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم برای شارژ گاز کولر ماشین‌های مختلف باید از دستگاه مخصوص به آن استفاده کرد. این دستگاه‌ها با تنوع بالا توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. هرچه قابلیت‌های دستگاه شارژ گاز کولر خودرو بیشتر باشد بهتر می‌تواند باعث تولید یک هوای خنک در کولر خودرو شود. از آنجایی که کولر اهمیت زیادی در فصل تابستان دارد باید برای شارژ مجدد گاز آن یک مجموعه مناسب را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با متخصصین پیروزان صنعت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *